Handelsbetingelser

Betaling
Spætten.dk modtager betaling med Dankort, Visa/dankort, visa og Visa Electron og Mastercard. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når vi har afsendt varen. Alle priser er i Danske Kroner inkl. 25 % moms.
Spætten bruge en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering
Varer vil normalt blive sendt 1-3 hverdage efter vi har modtaget din bestilling. Vi sender med PostDanmark eller GLS til kunder i Danmark. Ved udenlandske forsendelser bruger vi GLS og DHL.
Vi leverer fragtfrit til Danmark såfremt din ordre overstiger 500,00 kr. Ved køb under 500,00 kr. vil der komme et fragtgebyr på. Til udlandet vil der altid komme et fragtgebyr på.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop ”Spætten” og perioden regnes fra den dag, hvor du modtager varen. Meddelelse herom skal sendes til info@spætten.dk, hvori det tydeligt fremgår at du ønsker at gøre bruge af din fortrydelsesret. Vi tilbagebetaler det fulde beløb du har købt for excl. den oprindelige fragtomkostning, som vil blive fratrukket tilbagebetalingen. Beløbet vil blive overført til din bankkonto, når vi har modtaget varen retur og kontrolleret denne. Returneringsomkostninger skal du selv afholde.
Ved returnering skal nedenstående Fortrydelsesformular udfyldes og medsendes sammen med varen.
Vi kan kun acceptere en returforsendelse hvis varerne er ubrugte og pakket i originalemballagen

Reklamation
I henhold til købeloven, gives der 2 års reklamationsret. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet eller almindelig slitage. Reklamationen behandles i øvrigt i henhold til dansk lovgivning.

Ved reklamationen skal du udfylde nedenstående returformularen og medsende sammen med varen til:

Spætten
Industriskellet 3
3540 Lynge
Danmark

Hvis du selv er i tvivl om fejlen er berettiger til returnering og ombytning, beder vi dig kontakte os inden du returnerer den på telefon +45 23231440, så vi om muligt kan afgøre dette sammen. Så snart vi har modtaget din retur-pakke, vil vi gennemgå den og vurdere om vi er enige i, at varen er defekt eller ej. Såfremt vi også vurderer varen til at være defekt, vil vi godtgøre fragtomkostningen for at returnere den svarende til det beløb du oprindeligt har betalt for at få den leveret. Hvis vi kan sende dig en erstatnings-vare vil denne blive sendt til dig uden at pålægge fragtomkostning. Hvis vi ikke kan sende dig en ny vare vil vi kreditere dit betalingskort med det fulde købsbeløb inkl. evt. fragtpris.

 

Download reklamationsformular her

Beskyttelse af personlige data
Vi er forpligtede til at fortælle dig, at når du har indtastet dine personlige data i vores shop-system vil vi gemme disse oplysninger i vores database. Mest fordi vi håber at "se" dig igen, og du vil da kunne foretage et køb uden at skulle indtaste alle disse data igen, da disse kan hentes ved at indtaste dit telefonnummer. Hvis du ønsker at vi sletter disse oplysninger så snart dit køb er afsendt beder vi dig sende os en email herom.

Fortrydelsesformular

Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende.
Returvarerne og formularen sendes til:

Spætten
Industriskellet 3
3540 Lynge
Danmark
Email: info@spætten.dk

 

Download fortrydelsesformular her